Joulukirje 2020

Hei ja ihanaa joulunaikaa sinulle!

Toivottavasti olet voinut hyvin ja pysynyt terveenä. Toivotaan, että koronavirustilanne helpottaa pian ja arki normalisoituu. Tänä vuonna lähes kaikki tapahtumat jouduttiin perumaan tai siirtämään
myöhemmälle ajankohdalle tai muuttamaan virtuaaliseksi. Konkreettisesti tämä näkyy esim. Auranmaan viikkolehden aktiivisen menopalstan hiljentymisenä.

Kyläyhdistyksen toimesta pystyimme kuitenkin järjestämään jotakin toimintaa kuluneena vuonna. Tänä kesänä kansallinen Avoimet kylät -tapahtuma pidettiin verkossa. Keräsimme kuvia liikuntakohteista kylältä
ja julkaisimme niistä videon Fb-sivullamme. Mustanojalla voi mm. suunnistaa, meloa, ratsastaa, pelata lentopalloa, heitellä frisbeetä, harrastaa teatteria, metsästää ja patikoida.

Keväällä uurastimme Kyntäjäntuvalla. Kunnostimme vanhan lentopallokentän ja hankimme pari palloa ja haravan. Ensi keväänä asennamme verkon ja lisäämme hiekkaan kentän laidoille. Tervemenoa myös ensi kesänä pelaamaan!

Elokuun lopulla osallistuimme Aurajokilaakson Kulttuuriralliin. Pidimme kahvion Kyntäjäntuvan pihalla ja organisoimme pop up – valokuvauspisteen kauniiseen Reppuniemen miljööseen, jossa valokuvaaja Kimmo Karvinen ikuisti potretteja. Syksyllä kävimme reippailemassa Teijon kansallispuistossa. Yhdistys vuokrasi saunan ja rohkeimmat pulahtivat järveen ja toiset grillasivat makkaraa. Osallistuimme myös Auranmaan Nuorkauppakamarin järjestämään CleanUp week -tempaukseen siivoamalla roskia kylänraitilla.

Ensi vuoden toimintasuunnitelma tarkentuu kevään kuluessa kun nähdään mihin suuntaan epidemia etenee. Viestimme ajankohtaisesti koti- ja Facebook -sivuillamme sekä Viikkolehdessä. Joka tapauksessa meihin yhdistyksen hallituksen jäseniin saa olla yhteyksissä ja laittaa palautetta tai ideoita, toiveita toimintaan.

Syyskokouksessa valittiin uusi hallitus vuodelle 2021. Puheenjohtajana jatkaa Annukka Tolkki, sihteerinä toimii Niina Laine, rahastonhoitajana Aila Suomi, tiedottajana Maria Nikula, jäseninä Mikko Laine ja Vilja Lahti, varajäsenenä Maria Kallio-Järvenmäki ja Anni Lipasti. Meidän kylällä on yhteinen Whatsapp -ryhmä (Mustanojan kyläläiset). Siellä voi jokainen viestiä vapaasti, esim. ajankohtaisia asioita kylän ympäristöstä, tapahtumista tai kysyä lenkkeily – ja lentopalloseuraa. Voit pyytää työvälineitä lainaksi tai kauppa-apua. Jos haluat liittyä ryhmään, ota hallituksen tiedottajaan Mariaan (p. 040 416 1307) yhteyttä, niin liitämme sinut ryhmään.

JÄSENMAKSU 2021 (talouskohtainen 5 euroa)
Mustanojan kyläyhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 5 euroa (talouskohtainen). Myös kannatusmaksu on mahdollinen.

Vuosimaksu suoritetaan maksamalla jäsenmaksu yhdistyksen tilille: FI45 5380 1120 0323 28. Ilmoitathan samalla maksun viestikentässä nimen. Maksuilla katetaan yhdistyksen järjestämää, kaikille avointa toimintaa ja tapahtumia. Kiitos kannatuksesta!

Hyvää joulunaikaa ja parempaa uutta vuotta!

Hallitus 2020

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s